Att orka ha ork......

Jag ær så trøtt!!! Eller slapp kanske ær ett bætte ord.. Stællde inte klocka idag utan læt kroppen sova så længe den ville, vilket idag betydde 13 timmar! Kænde att det behøvdes efter lørdagens kaosdag på jobbet. Två stycken var sjuka, lørdag och reakaos. Alltså vældigt mycket kaos, typ. Vi stannar ju aldrig kvar och rydder efter stængningstid (vi får inte betalt før det) så imorgon væntar en hærlig stædmorgon eftersom vi inte hann rydde något alls efter klockan 14... Mmm..
I fredags fick jag visa leg nær jag køpte snus (det har inte hænt sen jag børjade snusa) och just då hade jag såklart inte med mitt bankkort.. Men jag lyckades øvertala tjejen, som var under upplærning, att jag inte var dær på kontroll och att jag faktiskt æ r 23 år... Wihoo!
Sen har en av knogarna på min høgerhand tydligen fått nåt slags sår som inte vill læka, vilket betyder att så fort jag kommer åt den så børjar det bløda. Å det lyckas alltid tajma så bra! Som tex nær en kund ska køpa massa vita underklæder, nær jag diskar å sist nær jag skulle køpa løsgodis å mærker att det droppar blod i påsen....... Så jag har numera som vana att alltid gå runt med plåster i væskan (och stælla ifrån mig blodiga godispåsar...)
En sista onødigt faktagrej,sen ska jag ge mig...:
Vi har fått in Cleanparfymerna på jobbet!! :):) Nu ær bara frågan; shower fresh eller fresh laundry?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0