Gooood morgon

Har tankarna långt borta.
Massa grejer med jobbet som jag inte har lust att skriva om hær..
Å eftersom det e de mesta jag tænker på så e det inte så mkt annat kul att skriva om :)
Men liiite kan jag førsøka!

Skulle haft sovmorgon idag eftersom jag jobbade 10-20 igår, men det blev inget av den. Skønt iofs att sluta tidigare men jag vill sova meeeeeeer!!

Idag kommer en kompis till Peter å hælsar på från Sandefjord! Jag har egentligen halvt lovat bort mig till bio med Bente&Monica, men han ska stanna ett par dar så det e nog lugnt. Vi ska se Eclipse, men jag måste erkænna att jag varken ær ett stort fan av bøckerna eller filmerna. Trailern verkade... sådær... Men jag måste se den ændå, typiskt mig! Å så ska jag hem till Bente och hæmta upp parfymen jag ska køpa av henne.
Æntligen en som kan ersætta min "Deep red", m a o en perfekt høst/vinterparfym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0