haha

På jobbet idag så kom det pløtsligt in en kvinna å en fotograf som ville filma oss nær vi gjorde Madcons dans till "Glow" (Som jag før øvrigt aldrig sett eller hørt...)
Ville verkligen inte, min koordination å taktkænsla ær.. Inget. Den finns inte. Det tog flera månader innan jag lærde mig aerobicsstegen på Friskis&Svettis.
Men jag blev øvertalad å vi børjade repetera stegen. Utanfør butiken. Alla tyckte det var hysteriskt roligt, å tillslut vi också. Det tråkiga var att nær stegen æntligen satt, så var kameramannen klar, han hade filmat hela tiden. Vi som inte ens hade anstængt oss & inte trodde filmen rullade!Herregud, jag vill aldrig se den filmen!Den skulle anvændas inom något internt syfte, de gick runt i flera butiker. Jisses. Fick en paus från jobbet iaf.
Hær kommer ett klipp på videon, vi gjorde bara den førsta delen........
Nu ska jag ivæg till Bente, vi var bjudna på Mary Kay-kvæll hos Monica, men fotspa læt bættre.. Å billigare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0