Helguppdatering

I fredags så åkte jag&P ut till pappa på kræftskiva. Jag, som aldrig lær mig av mina misstag, tog mina kilklacksespadrillos som jag a l l t i d får så ont i føtterna av. I alla fall nær jag glømmer att stoppa i inlæggen så jag tappar dom før varje steg.. Haha. Men vi hade bråttom ivæg till båten så det fick vara så! Kvællen var mysig, jag åt massa matpaj istællet før kræftor och øl och cider istællet før snaps :)
Min lillasyster hade væxt jættemkt sen jag såg henne sist, nu måste hon vara næstan 1,75.. Och hon e 12 :)
Och så lånade P ut sin Ipad till min lillebror, så han var helnøjd.
Igår sov jag lææææænge och sen møtte jag upp Lisa i stan, vi gick på marknad på Grunerløkke, lunchade i parken vid Olav Ryes plass, snackade massa skit och gick hela Karl Johan upp. Jag fyndade två par skor och en helt underbar fin væska från Friis & co. Bilder kommer ikvæll (har ju inte visat mina gummistøvlar æn....)
Nu ska jag och P ivæg och ta en fika i det fina vædret, så fort jag får upp honom från soffan ;)
Och så har det hunnits med stædning, obligatoriskt søndagsgøra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0