I-landsproblem....

Bestämde mig för ett tag sen att byta från Tele2 till OneCall. Allt gick smidigt, tills jag antagligen råkade radera mailet från OneCall där det stod information om när bytet skulle ske. Hade jag inte fått simkortet några dagar innan så skulle jag kontakta dom..
Så skulle jag skicka sms igår och det funkade inte.. ^*?`=)&%¤/(!
Men det gick att ringa, så jag tänkte att det kanske var nåt problem med smsen bara...
Men idag slutade allt att funka, och typiskt nog missade jag bussen till jobbet eftersom det dröjde hos kiropraktorn. Min chef såg lite förvånad ut när jag kom inspringandes 20 min för sent, jag är aldrig så sen och brukar alltid höra av mig om det e nåt.

Ska förbi OneCalls kontor imorgon och hämta ett nytt simkort, eftersom det dom skickade verkar har kommit bort i posten...

Känner mig lite smått handikappad, kom hem till en tom lägenhet efter jobbet nu nyss, får väl se när sambon kommer hem :)


Kommentarer
Postat av: nadia / palefeather

tack så jättemycket :D

2010-08-31 @ 22:43:36
URL: http://palefeather.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0