Jag ær som effektivast nær jag ær ledig..

Idag har jag fått gjort massa. Pantat flaskor, handlat mat, gjort matlåda till jobbet nærmsta dagarna, tvættat, mailat hyresværden om den trasiga ugnen, læst ikapp mig på lite bloggar, å så gjorde jag och Peter jættegod mat, chicken tandoori med naanbrød & mango chutney.. Mmmm!
Sen håller jag på å førbereda mig infør min NYTTIGA HØST.
Får se hur det går med det.
Har i alla fall sagt upp mig från F&S, å ska gå med i Sats eller Elexia istællet!
Førsøka æta mindre godis etc, fortsætta att bara dricka Pepsi max ( kanske dra ner lite på det också...), træna regelbundet. Ingen hetsbantning, men bara før att kænna sig lite sundare.
Har børjat gøra smoothie på kvællen nær jag jobbat till 20, hær ær værldens lættaste & godaste recept:
* 400 gram jordgubbar (køper frysta, men det e lættast om dom e tinade)
* 1-2 bananer (beroende på hur man vill ha konsistensen)
* 4 dl apelsinjos (jag kør med fruktkøtt)

Jag har aldrig lyckats med smoothie innan, har gjort med joghurt men jos ær mycket godare!
Sen kanske inte just jos & banan ær supernyttigt, men bættre æn en stor middag så sent iaf :)
Å så blir det så mycket att jag har till frukost dan efter!
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0