Jag vet att det finns mycket værre saker att vara ledsen øver men...

1. Kænn ingen sorg før mig Gøteborg
2. En væn med en bil
3. Ramlar
4. Nu kan du få mig så lætt
5. Vi två, 17 år
6. Uppsnærjd i det blå
7. Jag var bara inte gjord før dessa dar
8. Magiskt men tragiskt
9. Atombomb
10. Dom dimmiga dagarna
Den dær listan kan jag utantill. Så mycket minnen. Favoritplattan med Håkan. Och den skivan kommer han køra imorgon på WoW, en specialspelning før att fira att det var tio år sen skivan kom. Från Kænn ingen sorg før mig Gøteborg till Dom dimmiga dagarna. Och jag ær inte dær. Jag kænde att att det blev før mkt att førlora de pengarna før att vara ledig en lørdag, bussresan fram o tillbaka och betala 800-900 før en konsert.
Men jag ær ledsen ændå,och ønskar jag kunde ta mig dit. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0