POW!




Min nya Friis-väska och klackar. Top&jeggings Cubus, smycken Cubus/Oxxo/H&M, Ullkofta Carlings. Halsduk Only.




Idag har jag fixat med min nya dator,promenerat i solsken, blivit jagad av getingar på Bunnpris, städat etc, gjort en massa axelövningar(längtar till tilsdag då jag ska till kiropraktorn igen och få veta hur jag svarat på behandlingen...), googlat ihjäl mig i jakt på en Marc by Marc Jacobs väska jag såg på en tjej för en stund sen, ätit tacos sen glass med körsbär och choklad med Sire (som återvänt till Oslo efter ett år i Kristiansand, gjort axelövningar once again, lyssnat på Image med Jack Johnsson, gått i vattenpölar, fått hem sambon efter hans långa jobbpass och ätit korv på norska (alltså i lompe).

Annars i helgen har jag bara jobbat, hann med en öl på The Broker med Martin och Lars Martin igår med.

Och imorgon ska jag upp kl 5.30. Myyyyyys! Varför börja klockan 7 en måndag? Varför inte? Baaah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0