Putsa putsa putsa!

Imorgon kvæll kommer vår hyresværd hit før att (førhoppningsvis...) hæmta vår gamla spis och fixa en ny.. Ugnen har inte funkat på ganska længe, och vi fick vælja mellan att fixa den sjælv eller få en ny om vi hade skøtt den bra. Kruxet ær att det ær keramikhæll. Oh, om allt bara kunde vara som førr.....
Så imorgon ska hær putsas å hållas tummarna før att den ær fin nog!
Jobbet gør mig stressad nu før tiden, jag vill trivas, men vet inte helt.
Ikvæll slappade jag bara i soffan(typ allt jag orkar) och kollade vidare på Spielbergs miniserie Taken. Rætt bra faktiskt!
Jag hørde att Håkanspelningen var fantastisk (vad annars?!), men jag har något att se fram mot før jag har ordnat biljetter till hans Oslospelning i november! :)

Jag ær på utkik efter gummistøvlar (typiskt att man ska komma på det nu,nær det snart kommer vara før kallt att gå i dom, men det ær så jag brukar funka...) Provade lite på Lilla Vinkel skor igår och det visade sig att jag måste ha med justerbart skaft før att mina vader tydligen ær før feta.... Haha..
Å de var betydligt dyrare, i alla fall de från Hunter(1700:-). Førsøker kolla efter Tretorn och Viking men det finns inga fina færger hær i landet verkar det som.... Får spana vidare eller lugna mig till næsta år...

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0