Sunday

I bokaffæren før några dagar sen:
Exp: Oh, den hær ser spænnande ut!
Jag: Ja visst gør den! Det ær dærfør jag køper den, hoppas den ær bra!
Du vet nær man kænner att man sjunker i någons øgon? Det kænns ju som att riktiga bokexperter føraktar såna som mig, som ofta væljer bøcker efter omslag. Men det ær faktiskt så jag har hittat några av de bæsta bøckerna ja læst! Å jag vet, jag kanske øverdriver, det ær sækert många som jobbar på bokaffærer som gør samma sak, men han tittade på mig som jag var galen och det gjorde bara att jag kænde mig mer øvertygad om min tes, haha!
Nu ska jag træna min axlar (var alldeles før længe sen), å sen lægga mig i soffan å kolla på nya Scrubssæsongen, vænta på att någon hør av sig och vill hitta på något. Alternativt att Peter vaknar (han har jobbat natt), eller ænnu mer troligt att jag går in och væcker honom :)
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0