Idag fyller jag och Norge 3 år!

Klockan 00.27 førsta augusti 2007 skrev jag på bloggen:


"Allt är färdigpackat. I princip.
Jag e helt speedad för jag har vart i full gång hela dan.
Längtar tills ja och Maria öppnar en vinflaska på onskväll och allt har gått enligt planerna. Förhoppningsvis!

Jag litar på att mina nära o kära håller ställningarna i Götet!

Love//S"

Tre år! Galet vad tiden går fort!! Planen var ju att jag skulle komma bort från Gbg en liten stund, jobba i typ ett halvår, sen resa runt i Sydamerika i ett halvår och sen tillbaks till Sverige.
Men, Sandefjord blev åtta månader istællet før sex, Sydamerika blev en lite kortare resa (transibiriska, Kina & Thailand) med tjejer jag træffade i Norge, Sandefjord blev Oslo, lager blev klædbutik, boendet i min styvmammas pappas kællarlægenhet på Nesodden blev en tvåa på Majorstuen med Peter, Vero Moda blev Cubus och Gøteborgsplanerna fortsætter skjutas upp. Men jag længtar hem, det gør jag. Jag ær inte klar med Oslo æn, men snart, tror jag.
En liten låt på det! (Kul att jag hittar min sommarlåt nu, i slutet av sommarn.....)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0