Så var man inte längre tonåring.Och det känns ungefär som vanligt

183223-24


I tisdags fyllde jag ju år! Pappa hämtade upp mig, fick rosor och hemma stod Jonathan och bakade äppelpaj och Heidi hade dukat upp massa god plockmat. Mousserande vin och jag blev fnittrig. Fina paket och mys. Sen kom mamma,Syrran och StyrsöCarin. Ost och kex, mer fina paket och blommor. Jag och Jonathan delade en till flaska mousserande och sedan stack vi till Heaven23 med Sara och Mogge. Lisa och Elsa kom förbi. Premiär för tequilashots! Hmm.ja det var väl det i korta drag, jättelyckad dag!
Sitter just nu och lyssnar på en skiva jag fått av fina Sara i present.  =)

Är barnsligt glad över min nya mobil.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0