Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck. (à la Ernst of course)

Visit hos pappa o familjen i Oslo i helgen. Det visade sig att de tær dyrare att ta bussen från Sandefjord och hit æn från Gøteborg.
Sol och bad i fredags, kræftskiva igår (bilder kommer) och en promenad i skogen med pappa idag(hade jag vetat att vi skulle gå endast i lera hade ag valt andra skor æn mina små ballerinas som jag nu fått skrapa lera av).
Just nu regnar det sådær hærligt som det bara kan gøra på sommaren.
Jag længtar lite hem, konstigt att kalla Sandefjord før hem nu men det ær det ju, om æn bara tillfælligt.
Fast jag har sovit gott i en tempurmadrass, nu væntar luftmadrassen....

Ær nyfiken på skvallret, det var ju jobbfest à la cowboytema(om ja minns rætt) igår!
Och imorgon kommer Josse med sin lilla racerbil, haha. Hon ska hænga med nær jag ska pierca mig på tisdag(har æntligen fått tag i numret till tatueraren i S-fjord) och eventuellt gøra en sjælv.

Har kænt mig mkt bættre hela helgen, men så idag børjar febern kænnas av igen.. Fan.

Funderar på nær jag ska berætta om min lilla decemberresa før jobbet. Kænns som att det inte ær så lægligt nu nær jag vart sjuk i en vecka. Det verkar vara rætt stenhårt med nærvaro dær, oavsett om man ær sjuk eller ej.Hm.

Fan,har ætit sjukt dåligt sen jag kom till Norge, alldeles før mkt onyttigt!Ska bli ændring på det from NU!

pussokram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0