Värk o värk

Nyss hemkommen från jobbet.
Min vänstra axel värker något in i ------- . Mina fötter är som dom brukar, stortån och lilltån har fått en slags vit nyans och jag har ingen känsel i dom. Men annars är det bra efter ytterligarer 12 timmars jobb.
Skönt att det bara blir 8 timmar imon o på fredag.
(Imorgon kommer mamma o syrran!!)
Dricker Cola som vatten och drömmer om serienummer.

Idag kom jag att tänka på en sak. Har faktiskt aldrig jobbat med killar på det här sättet. På mina tidigare jobb(tänker främst på ett) har det varit 90 procent tjejer/kvinnor. Och jag kan ju säga att det är en HELT annnan stämning med killar. Jävligt kul iaf, tycker jag hitttils.
Som att vi 6 pers som jobbade över idag lyckades klämma i oss 3 stoooora pizzzor (förutom en bit då då....) . Men då var ju iofs 4 av oss killar. Sen fick vi även med 9 liter cola, trots att vi bara beställt 3...Gissa vad jag dricker nu?!

Idag innan jobbet körde jag och Josse till Larvik för att utforska denna vackra(tyckte mest det luktade sopor överallt) stad och för att få mig piercad! Det gick inget vidare, den som skulle öppna 12 valde att öppna senare just idsag och på det andra o enda mer stället var inte piercaren där idag. Jahaja. Och i Sandefjord finns det en , eller ska finnas åtminstonde.´Hittade numret på nätet häromdan o när jag ringde kom jag till en sur hårfrisörska som informerade mig om att hon är trött på att folk ringer fel, tydligen har det blivit ngt fel på nätet....
Dessutom lyckades vi att åka alldeles för sent från Larvik o kom 5 min sent från jobbet. Då körde vi ändå som dårar, men skyller på traktorn som hamnade framför oss.....

Nattiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0