Dan före dan före dan före dan före.....


Livet i kollektivet verkar bra, ikväll har det varit julmys med godis och julöl, jag var dock inte med så mycket. Var tvungen att fixa med papper till Likningskontoret. Jepp, nu ska man bli norsk!
Fick fast anställning på jobbet häromdan så då behövde jag skriva mig här. Känns kul men läskigt på samma gång. Blir en del bök med posten och myndigheter i Sverige men det löser sig.

Packar inför julfirande i Göteborg, imorn hinns det inte med för då ska jag och Anna ha julpyssel hemma hos Elin och Frida.

Imorgon drar Adam och Sofie för gott. Många som dragit nu, det känns tomt.

Och själv ska man vara kvar här ytterligare 8 mdn.

Göteborg och London känns som välbehövda avstickare från Sandefjord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0