Första decemberinlägget...

..fast egentligen inte för nu är klockan över 24 men ändå...

Jag har åkt på en förkylning. Typsikt. Var visserligen inte superpeppad på att jobba imon (hade glömt att jag skrivit upp mig på listan..) men jag hatar att behöva sjukanmäla mig, särskilt på en helg då jag får för mig att de tror att man bara e bakis.
Det var jag iofs idag (inflyttningsfest/födelsedagspartaj hos tjejerna igår.) men inte så farligt.

Nästa fredag är det dags för vårat teams "julbord",ska bli en intressant kväll...

Jag är så trött på att haka upp mig på killar, måste ta itu med mig själv. Hoppas verkligen att gårdagens grejj kan få mig att inse att det räcker nu. Tyvärr brukar sånt förändras när man är full...Fan. Jag pallar inte me mer strul.

Nu till kanske det viktigaste.
JAG HAR FÅTT BOENDE!
I samma kollektiv där jag hoppades på ett stort rum, fast detta är bara 9 kvadrat. samma pris som för det på 17 som också var mkt mkt fräschare. Men jag har aif någonstans att bo!
Fick på festen igår höra att det kallas Mögelkollektivet..Kul....

Här kommer en liten bild på den fina utsikten från rummet. Själva rummet får ni se när jag har inrett det a la Sofi. Haha.

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0