Hej å hå

Jag kan
                lämna min hemstad
                                         skaffa nytt jobb
                                                                 träffa massa nya vänner  
                                                                                                    fixa med nytt boende och alla papper




Det är fyra år sedan jag flyttade hemifrån, två år sen jag tog studenten och alldeles för länge sen jag lärde mig stå på egna ben. Jag är nu vad man kallar vuxen, sköter allt mitt, har ett jobb, betalar räkningar.




                                               
Men varför hittar jag inte mig själv?


Jag är trött på att jaga, inte kunna skillnaden på mina känslor o den där bekräftelsen som gnager och tär. Att inte vilja sova ensam längre, att bara hitta någon att känna att ja det här gillar jag o han gillar mig och jag trivs. Inte för att det skulle bli problemfritt men iaf lite mindre än vad jag alltid lyckas med. Jag är sämst på att släppa tanken på någon, särskilt när jag känt något från den personen och jag är så rädd att trötta ut alla jag känner med fdör att jagh pratrar så mycket om det och det slutar aldrig förren en ny dyker upp. And so it goes och jag är så trött på det. Jag är trött på att dra till mig fel killar för att jag kanske inte utstrålar det jag vill ellwer vad det nu e jag får höra i efterhand. Nej. Men. Ja. Jo. "Det kommer Sofi" och alla klyschor jag är så himla himla trött på. Så.DSet.Så....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0