Julanda


Julen är mysig men oj vad stressig.
Kom hem till Göteborg i lördags eftermiddag, hem till mamma och sedan ut på stan för att säga hej till Amanda som var hemma från Barcelona i ett par dar.
Inköp av julklappar i minst sagt panik på söndag och sedan en lugn skön julafton!
Fick massa fint, saker till resan bland annat. Böcker,örhängen av både mor o far, underbara fårskinnstofflor mm mm.
Imorn bär det av till Norge igen, längtar så tills när jag sitter på planet på lördag och allt är klart med lägenheten!
Iofs kommer jag fortfarande inte veta hur det blir med depositionen, men då vet jag iaf att jag gjort det jag kunnat!

Ikväll blir det Sticky, jag o Sara E satt o kolalde på klubbarna i tidningen ikväll och så fick jag se att Andreas(en asgo kille,kompis till Lotta) band, Wailing Andy spelar där ikväll.Kul! Forstod inte helt om det var förköp endast,förhoppningsvis kommer vi in!
Det regnar ute,underbart julväder!

Hälsade på Sara igår, hon hade julgran. OCH lagade mat från grunden. Sen hem till Jessica. Som OCKSÅ hade julgran. Hjälp. Är vi så vuxna nu?!?! Ska man behöva ha ångest för sånt när man e 20? Haha!
Rebecka väntar sitt andra barn fick jag reda på nyss, är i 15e veckan.Grattis:)

Var vid mormors grav häromdan. Blev jätteledsen, ville itne gå därifrån.Saknar henne enormt, och nu värre än nånsin. Har så mkt minnen av henne,och amssa massa just när det gäller jul.Känns konstigt med jul utan henne...

Nu ska jag hjälpa mamma lite med maten,akn ju inte sitta framför datorn hela tiden!!

God jul!

Love/S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0