Saknad......


Känns väldigt konstigt att komma tillbaks till Sandefjord en fredag. Kallt som in i ------ har det blivit också..brrr...

Jag och systra mi hade en grymt kul kväll igår,flängde runt på ställen tills de stängde, först kl 24, sen 01 å sist stars ´n´ bars kl 02.. Julsång med ett flummigt gäng hanns också med innan vi kastade oss in i en taxi för att åka hem.

Det blir meeeer jobb i helgen, tydligen får vi 100% övertidersättning imon och på söndag vilket inte är helt fel.

Nu ska jag lägga mig och försöka sova. Men det kommer bli svårt när inte Tuva är här.
Fina fina Tuva. Som jag vet har det jättebra i Göteborg men ändå.
Behöver inte längre passa så hon inte springer ut när man kommer hem, inte byta vatten och fylla på mat, tömma kattlåda och leka med men framför allt ingen att gosa med.........

Tur att det bara är en vecka kvar tills jag ska till Gbg igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0