So hurry up let´s go don´t wanna miss a thing! Trallala



Kameran gick sönder igår. Så nu blir det ingen ny mobil till mig utan en ny kamera. Suttit på mpx i vad som känns som en evighet för att leta efter någon bra. Ville ha Canon Digital Ixus 75 i Silver eftersom de andra 3 tjejerna har den svarta. Men den hade vi inte och det känns ändå smidigast att beställa via jobbet. Så nu funderar jag på 950IS istället. Någon som har något bra råd ang det?!?

Kom på att vi f o r t f a r a n d e  inte bokat bord på nyår, Salvador och Amanda som verkade så bra blev det visst itne....får snacka mer med tjejerna imorgon.

Julfest igår hos Malin o Chris. Mycket folk,träffade en del som fr.o.m imorgon blir mina granner.

Flyttar ju till kollektivet nu och jag har ompackat o ompackat hela dan,
Hoppas nästan att det inte kommer vara någon hemma när jag kommer med alla grejjer , dom kommer tro att jag ska invadera huset. haha.

Julklappar!!Gaaaah  vilken ångest! Gillar att köpa men inte när jag itne har tid och det har jag verkligen inte nu för tiden känns det som...  Kan i och för sig handla på lördag i Göteborg, men kontrollfreak som jag är så HATAR jag att vara ute i sista sekunden.. Har tänkt att inhandla paketen till pappa,Heidi, Emil o Ida i London som plan B om jag itne hittar något inann, eftersom jag ändå inte kommer träffa dom mer inann jhag åker dit...
Och nyårsklänning!!

Och flyttstädning!!

Puh,jag önskar denna veckan kan vara över, så jag är flyttad o klar och gamla lägenheten förhoppningsvis ganska städat och julstressen borta...

Wish em luck.,....


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gullet! tuva sitter i ett fönster och tittar ut, jag skall börja jobba kl 14. hon verkar trivas, men kommer inte upp till oss i sängen. undrar hur länge hon kommer att vänta på att du kommer tillbaks. nåväl, hon vill kela emellanåt, vilket är mysigt. kram k

2007-12-17 @ 09:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0