Sökes:Personlig shoppare



Hur ska man hinna själv?
Irrade runt på stan idag innan tåget skulle ta mig tillbaks till Norge och tvån fullspäckade dagar, bakfull och trött of course. Tror jag var inne i varenda affär och provade säkert över 200 klänningar. Allt för att slippa hitta nyårsoutfiten i London (har en tendens att inte hitta något alls när jag är stressad olch ute i sista sekund). Hittade nada.

Suck.

Hade en mysig julafton och vistelse i Gbg, utgång på lördan(Sticky!).

Fint att få träffa Tuva, även om det inte var så länge, hon har det bra hos syter och de gör mig så glad.

Nu är det bara två dar kvar typ, sen ..LONDON BABY!!

(Kommer vara rätt asocial och inte skriva så mkt alls typ inget förren jag är tillbaks efter detta årets slut. Så gott nytt år!!)

Love//S


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej syster! sajnar dig redan. har mysig ensamkväll hemma. puss på dig!

2007-12-28 @ 16:05:05
URL: http://annerljung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0