Alla hjärtas dag.HAHA

183223-1


Idag har jag varit riktigt, riktigt trött. Orkade knappt stå upp när jag lagade mat hemma hos mamma.

Ändå försov jag mig imorse, så jag har sovit 9 timmar... Jaja, kanske så det är ibland :)

Jag och mamma satt och beställde från H&M-katalogen. Jag har ett litet problem. Ja, i-landsproblem. Alltid när jag ska köpa en vårjacka blir den vit. Jag är så jävla trött på det. Så varje år tänker jag att jag i n t e ska köpa en vit. Å sen står man där i affären och fegar ut för den jättefärgranna och tycker den svarta känns för höstig och så blir det en vit ändå. Eller kanske en krämvit. Haha. Men nu får det räcka med mina 4-5 vita jackor hemma. Så det så.

Och mamma. Haha. Svart, svart, svart. Jag försöker verkligen få henne att köpa lite färger men det går inte så bra. Hon har panik över sitt gråa hår. Som är fint! Och som itnee alls syns mindre med färger.. Men men..Alla har vi våra grejjer vi hakar upp oss på.


Har gått med på www.lagenhetsbyte.se idag. Vet ju aldrig när Jonathan hittar en egen lägenhet och då vill jag inte så där med en alldeles för hög hyra. Men så e man ju kräsen där med.. Jag kan absolut tänka mig en etta, men vill gärna ha balkong. Det är nästan ett måste. Å gärna badkar.... Den får gärna ligga i typ Linnéstan också å inte kosta mer än 2000 i månaden.. Någon? :):)


Dagens låt: Peter&Björn -Young folks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0