Anna Nicole och billiga cerat

Stod yrvaken på busshållplatsen när jag fick en gratidtidning upptryckt i ansiktet. Anna Nicole Smith död. Tragiskt. Where did it all go so wrong?


Present till Mogge skulle ju inhandlas idag. När jag kom in i Nordstan hörde jag något jag tyckte jag kände igen... "Tell me this night is over...". Mmm.. Följde musiken och där runt hörnet satt The Ark och sjöng för en ganska liten folkmassa. Damn vad snygg Ola var live, haha. Hursomhelst hittade jag ingen bra present. Blev sur och grinig. Hade huvudvärk. Skulle möta upp syrran på Järntorget och kände mig inte alltför peppad. Men blev på bra humör igen efter en dos Karin, en fika, massa prat och lite fönstershopping.

Lotta stack hem idag, kändes lite trist och konstigt. Men det är nog bra att ge varann lite luft och inte umgås hela tiden. Men har haft en grymt kul vecka!

Btw, ett mail exade häromdan. Hey remember that time? Well not anymore. Gaah... Back off!

Ska ut med Lisa ikväll, vart vet vi itne än men ut ska vi iaf! Höll på å banga, men hon peppade upp mig. Thanks! Det ska bli sjysst å få komma ut!

Går förresten lite trögt med skrivandet, hoppas det lossar lite i helgen.

Imorn e det dags för Mogges lilla schlagerkväll. Uff. Schlager. Ska försöka överleva musiken för hans skull :)


Dagens låt: That time - Regina Spector


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0