Bye bye you - welcome me

Det e onsdag och här sitter jag med ett stort vinglas. Vitt vin med päroncider för Lotta spyr annars. Haha.
Ikväll e det reggae på Pustervik. Ska upp tidigt imorn men e peppad som fan.

Försökte övertala Zamir o hänga på,det gick inte så bra. Inte heller syrran va på. Va e de me alla folk?! haha.

När jag satt på vagnen på väg till Nils förut så såg jag en gammal kompis. Vi va bästisar hela låg o mellanstadiet och sen blev det som det blir ibland. Har inte sett varann på 6 år så jag trodde inte hon skulle känna igen mig. Men så vinkade hon. Ibland stöter man ihop em folk man haft så mkt med men som man nästan glömt bort. Märkligt.

Nils ska förresten tydligen börja plugga till hotellchef eller nåt. I Australien på värsta slottet. Såg det ut som iaf. Ännu en som sticker isf. När är det dags för mig?

Jag o Lotta möttes upp efter Nils och käkade på Andrum. Underbar mat, mysigt ställe.

Fick ett mail från en person idag. Stängde ner datorn, nej vill inte. Fy. Varför?
Men!Det ska inte dra ner mig, ikväll e det reggae. Så det så.



Dagens ord: Nostalgi
Dagens låt: Damien Marley- "Welcome to Jamrock"


Kärlek till alla mina fina
///S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0