G city massive!

Klockan är över tre och nattugglan i mig får leva ut, det är helg :)

Idag har jag äntligen lärt mig ladda ner musik! Evighetsgöra, det är hur mycket som helst jag vill ha!

Det blev en kul kväll igår! Lisa kom hit och vi fixade iordning oss. Först hamnade vi på Bliss och sedan Tranquilo. Fick ett jobbigt plåster efter oss som absolut inte förstod våra hintar, tyckte nästan synd om honom. Sen lyckades jag missa vagnen jag skulle ta till centralen me d Lisa bara för att jag självklart skulle in på 7-eleven. Sen fick jag för mig att vagnen bara gick från Brunnsparken. Å istället för att ta den snabba vägen tog jag den via Avenyn. När jag väl kom fram hade jag precis missat vagnen. Fy fan vad kallt det var. Kom hem vid 5-tiden nånting och låg kvar i sängen tills det var dags att åka hem till Mogge.
 

Just det haha. När jag väntade på vagnen märkte jag att en kille stod och stirrade på mig hela tiden. Han satte sig några säten framför mig och vände sig om och tittade på mig hela tiden. När jag gick av och vagnen sen körde förbi vände han sig om och bara tittade.. Hehe,skumt. Men jag tar väl det som en komplimang :) (Ja jag tittade i fickspegeln men allt var som det skulle haha). Nu i efterhand kom jag att tänka på att det kanske var samma kille som i somras hoppade av vagnen med mig, sprang fram till mig och sa "Jag måste bara säga att dina strumpbyxor e jättfina, det var allt" och sen gick vidare..

Hos Mogge blev det ganska lugnt med schlager. Han blev glad för sin present!Hittade ett fint kort där jag skrev att presenten blir att jag bjuder på middag. Han tyckte fredag blev bra,så jag funderar på om vi inte ska ta Manana, så kan man ju förfesta där sen innan utgång...


Efter schlagern skulle alla ut men jag kände mig alldeles för trött för att hänga på. Så jag tog en sväng förbi Lisa.Hon hade lyckats hitta den där underbar alåten med Blaze dom spelade igår på Bliss (Do you remeber house har jag för mig den hette....).
När jag var på väg till mamma gick jag förbi Becca. Såg massa ballonger utanför och kom på att Melvin snart fyller ett år. Slog henne en signal och gick upp å sa hej. Kom fortfarande ihåg koden. I trappuppgången kom så många känslor tillbaks. Första lägenheten.... Känns som evigheter sen och som igår på samma gång.


Sen hem till mamma då. Hon håller ju på att göra sig av med allt onödigt i lägeheten så varje gång jag kommer dit är det nya saker jag ska ta med hem. Idag hade hon hittat mitt första bibliotekskort från 1990,några pärlplattor o smågrejjer jag gjort, massa papper och två små kort på henne och pappa. Lämnade kvar allt där förutom korten. Känns konstigt att se dom sådär på bild, de såg så lyckliga ut. Det var från -86, tydligen nån månad innan jag blev till i Österrike (vill man veta sånt?!). Och idag kan dom inte ens prata i telefon.


Kom hem strax efter tolv och sen dess har jag bara legat i sängen och laddat ner musik. Men nu är det dags att sova,imorn ska jag på bio med mamma och sen hem till henne för middag.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0