Nu är jag tydligen även en bloggare :)

Efter att ha ändrat de felaktiga uppgifterna jag fyllt i på fyllan (Man från Ale) och suttit ett tag och försökt lista ut hur sajten funkar så var det dags för mitt första inlägg!

Jag tänker hoppa över nån slags presentation av mig själv, man får bilda sig en egen uppfattning allt eftersom.

Har ju som målsättning att skriva lite här varje dag.... Får se hur det blir det haha.

Helgen var grymt kul! En nyvunnen vän som flyttat till Gbg var här. Efter många om och men och lite förvirring hittade hon hem till mig.
Var ute både fredag och lördag... Fredag var kanske ingen höjdare, men kul hade vi ändå! På lördan joinade Lisa oss, det blev mycket dans och skratt och filosoferande och brownies... Mmmm... Fyllekäket skapar liiite ångest dan efter men det får det vara värt (8 brownies på en helg, inte illa)
Tydligen var det underbart väder i lördags, vilket jag antar att vi lyckades sova oss igenom.

Och idag var en stor dag. Början på något stort för min del. Och det känns riktigt bra, tror det kommer gå strålande. Är grymt motiverad iaf.

Var och klippte mig idag. Har nog bara vart hos en riktig frisör en eller två gånger, my Jessijess brukar annars fixa det. Men jag chansade och hoppades på en glad och livlig frisör som kunde pigga upp mig (satt uppe och skrev till kl 3 inatt...4 timmars sömn och Sofi är trött trött)
Men icke. Jag möttes av en ung tjej som knappt tittade mig i ögonen.
Jag kunde inte sluta på att fundera vad det var för fel. Dumpad? Drömyrket kanske inte var som hon förväntat sig? Eller bara allmänt dryg?
Fick kväva gäspningarna.
Hon alltså.
Jag var mest häpen.
Jaja.Jag satt iaf där och tjurade och tyckte att ett leende kunde jag iaf få.
Det roligaste var att jag gick därifrån med en fin ny kalufs. Det var jag inte beredd på.

Jakten på den perfekta frisören fortsätter...Några tips?

Inhandlade 3 nya skivor i fredags.
-Bip Apple rappin´ - hiphop från sent 70-tal och tidigt 80- tal...
-Salem al Fakir - Mkt bättre än förväntat, lyssnar på den just nu..
-Regina Lunds diktcd. Föll för titeln "Förlåt!Nej, jag menar aj".Stora bonusen var att den var riktigt bra, särskilt spår 7.

Köpte även en del kläder. Har lovat mig själv länge länge att spara undan alla pengar till resor och min tatuering som jag vill ha NU. Men.... Jag är en slösa....
Lever lyxigt en vecka, fattigt i tre. Thats me :)

Är så glad att jag börjat skriva igen!!!
På bussen hem bara längtade jag efter att få skriva.

Vilket är precis vad jag ska göra nu.

Tills dess, kärlek till er alla

//S

Kommentarer
Postat av: Sara

Ny frisyr??? Nyfiken! =)
Hoppas allt gick bra på din första dag gumman!

Puss

2007-02-06 @ 15:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0