...

Benet kliar. Kliar så jag håller på att bli helt jävla galen.

Jag börjar bli stressad över allt som ska hinnas med som jag abra skjuter upp. Känns som att jag vill att det här med lägenheten ska bli fixat,sen ska jag boka flyttbil! Varför ligger allt på mig, eller känns det bara så?

Helgen gick fort fort. Hade tänkt ta det lugnt pga ekonomin men så blev det ju inte... Torsdagens konsert var grym! Underbart väder, lite kallt men Timbuktu var helt jävla fantastisk! Rent spontant så blev det efterfest på Nef också, efter en vända på PC med hela den inofficiella Ungvänsterklubben, för att citera Fia.
Fia och Henke trodde jag dragit hem så mitt i  natten insåg jag att jag itne skulle komma hem på något vis. Slutade bra tillslut ändå...

I fredags spelade Niklas på Pustervik med sitt soundsystem o dom nya högtalarna. Helt jävla grymt.
På vägen hem stod en snubbe och delade ut gratis glassar. Sandwich jordgubb. Mmmm...

Och igår ringde Helena iväg mig på förfest i Masthugget. Som självklart låg tre portar från Martins lya.
Kul folk, mysig utsikt, massa rödvin och lekar (en gris hoppade över en å, en en gris gris hoppade hoppade.... haha)
Tjejerna lyckades jag tappa bort nånstans vid järntorget,åkte och träffade Sara, Eric och Elias vid Spice och drog till Gretas.
Höll på att somna på vagnen hem men blev följd till porten av två heltokiga, roliga killar. Tack!!

Jag har tack vare mina grannar upptäckt Kristofer Åström.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0