...

En räddare i nöden gjorde att jag slapp hemmet för en stund, tack =)

Idag har jag hängt med Mogge, käkat,solat på balkongen och övertalat honom att skaffa facebook!
Jag har börjat ladda hem musik, nu börjar utrymmet på hårddisken ta slut. Ibland önskar man att man vore bättre på datorer....

Imorn spelar Timbuktu+Peps+Svenska Akademien,ska bli kul!Hoppas det inte regnar, så jag slipper dra på mig regnbyxor...Hahahhaa..Det e typ det värsta jag vet,dessutom äger jag inga.

Tuva är jobbigare än vanligt, jamar som besatt, river ner saker och klöser sönder allt.


Haha, en rolig grej. Mogge sa att en av kockarna på hotellet tyckte jag var trevlig och frågade efter mitt nummer. Han sa att vi hade pratat. Iofs har jag knappt varitvid liv pga tiderna man jobbar på, men jag minns inte att jag sagt mer än hej till dom. Vet med andra ord inte vilken av alla kockar han syftar på, men tydligen har jag gjort ett gott intryck! Men varför inte fråga mig istället?

Anyhow,

Azure Ray, Nina Kinert och Timbalands nya skiva, det är det som spelas på Mp3n för tillfället.

Har lyckats slarva bort grejjer man behöver för att ladda o lägga in bilder från kameran t datorn, fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0