...


Att jag överlevde denna helgen-..... Blir ganska imponerad av mig! Sovit alldeles för lite och haft alldeles för mkt att göra! Jobbade i frukosten både lör o sön, och i lördags hade jag självklart dubbelbokat mig. När jag sa ja till grannarnas fest så hade jag totalt glömt att Amanda (som btw flyttar till Barcelona på tisdag) skulle ha sin avskedsfest då. (Vilket tydligen alla räknar med att jag ska ha....)
I fredags kväll blev jag för första gången matförgiftad , ja det tror jag iaf det var, mådde pyton o somnade sent sent.

Är iaf glad att jag gick på grannarnas fest också, även om det blev lite sömn även inatt....

I fredags åkte jag och mamma och morfar ut till mormors grav, äntligen är allt fixat. Kändes på något sätt extra mycket nu, när man ser hennes namn, även om man hunnit smälta faktumet att hon är borta. Gud vad jag saknar henne, det är så mkt jag skulle vilja ha berättat för henne sen förra hösten. Om flytten, livet och alla mina funderingar.

Andreas och "hans" Jessica var förbi GBG en sväng i fredags också, så på eftermiddagen träffade jag dom! Kul att äntligen få träffa Jessica, hon verkar va en bra tjej. Vilket är precis vad Andreas behöver...

Har sett den nya filmen Transformers, något jag aldrig trodde jag skulle göra. Och den var väl ungefär som jag förväntat mig.

Tog en härlig långpromenad med mamma i fredags också. Shit, hände mkt den dan haha!

Kanske inte så konstigt att man är trött.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0