GRRRRRRRRR

Ibland bara måste man få vara arg okej?

Förutom att jag hade en sjukt knäpp helg, som på söndagen avslutades med att jag fick 3 l kokande vatten över mitt ben o min fot. Jag var så hungrig att jag faktiskt fortsatte laga mat sen. Efter ett tag insåg jag hur ont det gjorde, och efter nån timme fick min kära syster köra mig till Axcessakuten där dom kylde ner benet o foten och plåstrade om mig. Idag var jag på uppföljning på vårdcentralen. Ganska kraftig andra gradens brännskada, ingen sol och bad på hela sommaren och duscha får jag göra med halva kroppen utanför. Hoho.
Det kommer bli ärr som ev bleknar med åren. Sweet. Just what I needed.

, 2Marias bror har fått förhinder så vi har inte längre någon som kör oss till Norge. Om två veckor.

 3 Om min käre käre inneboende. Jag finner inte ens ord,jag är så arg så jag kokar.
Vad har hänt?Är han deprimerad eller allmänt konstig?!?!?!
Det bara rann över idag. Han som verkar vara en så känslig kille visade sig vara en av de kallaste människor jag mött. Allt är bara han han han. Skit i att jag är brännskadad och värnar om mitt 1a handskontrakt, viktigare är ju att hans kille (som han för övrigt bara gnäller över) är hos sina jävla kossor!
Skit i att jag ligger och spyr, han har ju inte råd att bli sjuk.
Sluta säg hej när du kommer hem från jobbet,sluta städa, sluta prata med mig, och stäng in dig själv med g e m e n s a m m a grannar i köket utan att ens fråga om jag kanske också vill äta. Receptet på ett olyckat komboskap.

Tack och hej.

Hoppas morgondagen kan muntra upp mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0