I´m siiinging in the rain (snarare swimming)


Tjoho!

Arvikabiljett såldes idag =(=(
Budgeten är totalkraschad (varför kan jag aldrig lära mig att hålla i mina pengar????)
Jag bara ignorerar det och hoppas på det bästa trots att jag vet att det inte kommer gå.....

Men jag tänkta låna ihop pengar så att jag kan se Timbuktu(å Peps å Svenska Akademien) på Trädgårdsföreningen i juli!

Nån gång måste jag fan komma iväg till festival......


I måndas var jag och Maria uppe å fixade med massa bankgrejjer och skattekort. Vi har fått lägenhet!!
Andra våningen i en villa, åttio kvadrat, egen balkong och eget kök och ingång. Två sovrum och fint storarum, 10 min å gå till city och en kvart att cykla till jobbet!
Kontrakt är skrivet. Å det enda kassa är att det är 3 mnds deposition,dvs 21000 norska.....
Kommer få låna av pappa,inget jag gillar att göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0