It´s July and it´s hot. Not

183223-49


Det är nu det är sommar.Fast senast idag tänkte jag "ja det ska jag göra i sommar", för det känns inte som att den är här än. I själva verket har ju halva gått. När kommer värmen tillbaks?
Å jag planerar inför Norge, tänker en massa, försöker träffa alla vänner, har hoppat in som frukostvärdinna, haft en vit helg, hälsat på Maria i Kungälv och imorgon är det dags för IKEA. (Ska få låna pengar av mamma till flyttlådor),.

Med tanke på allt jag tänker på är jag glad att jag kan le som jag gör ; )


Å jag och Jonathan bråkar om datorn och jag har blivit beroende av Betapet (tidsfördriv till max) och jag tänker så mkt. Jag avundas A-M som skriver så underbart. Blir alltid så rörd när jag läser något hon skrivit. Det känns så naket, personligt och så rakt in i hjärtat att det gör ont.

"And why does everyone seem to forget what it´s like to fall in love?" -The Ark


Om man nu får citera en vän, vilket jag hoppas man får:

"och ringa sin mamma säga
kom hit nu
jag är så jävla trött
på det här med alkohol
och förutsägbara hångel
jag är så trött med det här
att komma ut från nattklubbarna
med solen i ögonen och skymningen i händerna
säga till hon brevid- att jag bor så långt bort härifrån
att du nog ändå inte kommer hitta hem" -A-M


Å så tänkte jag bränna lite skivor, men jag kan aldrig bestämma mig. Livets svåra val. Haha.

Tänker på hur jag ska göra med Tuva när jag ska ut å resa sen.

Så mkt jag vill......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0