Regniga tankar

Gick nyss till Coop i spöregnet. Med en sån där blå IKEAkasse fylld av petflaskor. Kände mig plötsligt rätt så tragisk. Man är så van vid att alltid ha pengar, eller iaf mat hemma så man klarar sig. Nu är det iofs bara tre dagar kvar tills jag får pengar så jag ska inte klaga. Men ändå.
Inne i affären fick jag nåt jävla krupp, va så hungrig o trött att ja tappade allt vett. Haha.
Slutade med att jag köpte en joghurt och en billig apelsinläsk av Coops billiga billighetsmärke. (Alltså inte coop,utan extra....). Som för övrigt visade sig smaka typ som nån c-vitaminbrustablett. Urk.

Så det blev alltså joghurt med dom sista flingorna.

Kom på astt jag har nyponsoppa i skafferiet,blev överlycklig.,

Fan,varför prioriterar jag som jag gör?
Det kanske är som folk säger, att jag bara är en som som går ut och partar.

Jag måste prioritera maten bättre. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0