Ännu en lördag.




Lika mycket funderingar som vanligt. Mkt mkt varmare. Första soldagen på gräset på baksidan.
Helgen skulle ju bli lugnt. Skulle fira syrrans examen igår. Det var jättetrevligt. Ett glas skumpa när man kom. Mmm. Å så ett glas rödvin-...Å ett till.. Å ja.... Helena som ringde å ville hitta på nåt å som kom förbi å det var kul å sen drog vi ut. Tranquilo var meningen men hamnade på Gossip efter ett snack med Sebbe. Helena mådde inte så bra så jag fick sätta henne i en taxi hem. Jag å Sebbe drog vidare till Gretas.
Sen massa kaos. Varför blir jag så full? Jag måste skärpa mig.

Träffade fina iaf, vi sov hos mig.
Han å jag har bara legat å solat hela dan.
Ikväll ska vi(jag,mamma å syrran) åka ut till Styrsö.

Men fan. Varför känns det som att jag hela tiden bara sårar å tjafsar med folk? Jag vill verkligen inte det. Jag är så jävla disträ bara. Det är verkligen inte menat att bli så fel. Å så drabbar det alltid dom man gillar mest.

Sen tänker jag för mkt. Analyserar för mkt. I know!
Han undrade vad jag tänkte på å jag sa

"jag undrar om jag vågar börja tycka om dig".
 
Han tyckte det var idiotiskt sagt å sen pratade vi inte om det. Visst det kanske det var men det är så jag känner. Jag har vart med om så mkt skit att jag måste förbereda mig på det värsta och liksom veta allt innan. Så är det bara.
Äh.
Det ska bli skönt att få komma ut till Styrsö, imon tänker jag bada!

Hoppas fina vännen förlåter mig för idag. Måste sluta bara blogga av mig sånt här å faktiskt ringa å ta itu med det...

Kärlek//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0