En finfin dag

En finfin dag



Fick sova ut ordentligt. Syster ringde och vi möttes upp i stan. En heldag där med både shopping och mat.
Sedan åkte vi hem till mamma och åt god grekisk pastasallad. Sessan fyller 12 i höst. Helt sjukt.
Åkte hem till syrran för att göra oss iordning å dra ut. Hamnade på Redlion o Majorna där vi delade bord med några roliga(och en dryg) killar som pikade Karin för göteborskan, som visade sig vara 88:or och 89:or och sedan bangade att hänga med oss till Sticky.
Så det blev bara jag och Karin i taxin, upp på Sticky, hööög musik och mkt folk. Tror jag haha.
Underbart å va ute med syrran,älskar henne!

Tack vare henne kom jag hem bra, sov på den gröna soffan och fick god frukost imorse.
Brände en grym cd (hon har helt sjukt mkt musik på sin dator!!) och sen åkte jag hem. Med lite dåligt samvete för att lämnat Tuva själv så länge, Jonathan e ju i Tyskland å köper dricka.

Jag mår allmänt bra!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0