Hallelujah

Idag har jag haft total utrensning på vinden. Har säkert slängt alldeles för mkt, men det känns riktigt skönt att bara få slänga saker..
¨Har dessutom sorterat alla Jonathans grejer i små höger,hoppas han inte blir galen,
Ska strax träffa Linda en sväng å sen ska jag hem till Martina.

Tuva har fått vara mkt själv i helgen,dåliga samvetet gnager....

Hela köket e fullt av sprit, tysklandresan......

Och så träffar man inte längre någon. Känns tråkigt.
Så nu får jag lägga all min energi på Norge, har inte längre något som håller mig kvar förutom familjen o vännerna som man självklart kommer saknar.

"If I can make it here, I can make it everywhere"..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0