Sommarn e här å fan vad jag njuter!

Sommarn e här å fan vad jag njuter!


Förra helgen var vi ute på Styrsö lör till sön, Anders (kompis till familjen) konfirmerades. Vädret var underbart å jag å syrran  tog årets första dopp....12 grader-....brr....
Grillning för första gången, årets första jordgubbar å färskpotatis.. vad jag har längtat.....

I tisdas blev det ett spontant kvällsdopp ute på Hälsö, fuck vad kallt det var men underbart. Jessi, Madde och Sofi å jag.

Totalt  4 bad denna veckan =)

Imorn är det dags för anställningsintervju på norska Manpower med Maria, wish me luck.

Jag är allmänt glad å sprallig!

Ska in till stan nu å hänga med Mogge i Slottskogen.

Sen möta upp Sara E innan hon sticker till Island i 6 veckor (dan efter hon kommer hem e det dags för arvika...)

Midsommar e planerat nu! Det blir jag, Sandra, Maria, Helena och Nina i Grebbestad!

Puss å kram//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0