Uppesittarkväll på årets längsta dag.


Dags för midsommar. Och det ska regna.

Imon kör jag, Sandra och Helena till Grebbestad! Hade tänkt stanna till på söndag men mamma fyller ju 50 då så jag åker hem på lördag?..

Tog en kvällspromenad me Zamir ikväll,mysigt!

 

¨Det e sjukt mkt papper att fixa med och skatteverket ger mig olika besked hela tiden.

Men vi har redan fått svar på några lägenheter så det känns ändå som att allt kommer lösa sig!

 

Nu börjar man fatta vad man gett sig in på?. Shit. Det känns konstigt men ska bli så skönt att komma bort från Göteborg! Senast i eftermiddags fick jag bevis för det?.

 

Om 10 drar jag och Maria till Norge för att fixa me papper och sånt och sen e der dags för Arvika =)

 

Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0