Dear Sis (and everyone), don´t worry,I´m on my way UP!




183223-18


Jag har insett att det är på Redbergs man stöter ihop med allt folk! Sista tre dagarna när jag varit där har jag iaf gjort det J haha. Det händer hela tiden. Träffade på Sebbe i måndags, han har skaffat en kille i Lunden nånstans, verkade jättelycklig! Längesen jag umgicks med honom också,måste bli av snart! Sen sprang jag in i en gammal kollega igår. Hon e 64 år, ser ut som en 40-åring och med energi som en tonåring. Helt underbar människa.

 

Igår umgicks jag med min underbara syster nästan hela dan! Åkte förbi mormors grav och tände ett ljus. Tog en promenad i Slottsskogen, tittade på massa djur och slog oss ner på en bänk och filosoferade. Sen hamnade vi på Götas och hade en riktigt kul kväll! Sov på hennes underbara soffa inatt.

 

Idag har jag tagit ett stort beslut. Blandade känslor, men jag tror det här blir det bästa för mig. Jag tar mig själv på allvar genom att tacka ja. Så våren kommer inte bli helt som jag tänkt mig men kanske bättre på många sätt. Allt annat finns ju kvar, måste tänka att det viktigaste just nu är jag. En underbart söt vän mailade mig en dikt inatt som hon  skrivit till mig. Blev jätterörd.

 

Kärlek//Sofi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0