Jag måste sluta med alla listor!

Jag tror jag blir galen.Ska alltid ha sån koll och struktur på allt,det började på högstadiet. Listor på allt. Dagsplanering,veckoplanering, saker jag vill ha,viktiga saker att göra, saker att göra om jag har tid över,funderingar osv. Allt måste skrivas ner,annars glömmer jag. Jag glömmer för att jag skriver ner allt. Ond cirkel!
Snart fyller jag ju år,funderar på å hitta på nåt. Men orka!Haha. Hade ju middag förra året, just för å slippa ha det i år! Haha.19 e ju inte annars nåt man firar sådär. Men ja e så jävla lat! Funderar iaf på å dra ut nåra på ett glas vin bara,chilla å snacka. Men fan, Bella, Lisa,Aysan,Zamir å Boris e ju inte hemma :(
Ska ringa runt lite folk imon. Har vart så jävla dålig på å höra av mig till många sista tiden,så det vill jag göra oavsett.
Sugen på å köpa ny musik! Moloko och Portishead står på tur......

Ikväll kommer favooprogrammen,Yo mama! Och Nick Cannons Wild´n´out.wie

Sen ska pappa å familjen komma ner till Gbg påskveckan,blir kul! Träffar småsyskonen så sällan,trist.
Brorsan går i 4an nu(eller 5e trinn som de heter där) å syrran e också stooor.. Gud.

Sen håller jag på å planera inför Oslohelgen,hoppas verkligen den kan bli av! Men typiskt nog får jag pengar måndan efter....Nån som vill låna mig pengar? :P

Och!Badkaret måste bort.haha.Fick lapp från hyresvärden."Den som ställer ut bla badkar i gången måste genast ta bort det".Heh. Meningen när jag o syrran släpade hit det var ju att det skulle få plats,vilket det inte gjorde. Så det hamnade på vinden.Å när jag städade där sist ställde jag ut det i gången, tänkte att ingen skulle märka det.
Hhaha...Bökigt.

Min kusin har fått en liten son,fick höra de av pappa i tele.Inte för att hon och jag har nån kontakt förutom en gång om året typ,men Wiggo-gulligt namn! Ja just det,vi på pappas sida e sååå tighta. Hm.

That´s all folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0