Kvällen Sofi upptäckte Päronvodka.

Blev väckt av Tuva som i princip la sig över mitt ansikte imorse. Bakfull å med mascara runt hela ögonen, haha man ser ju rätt rolig ut. Gådagen blev inte alls som planerad men väldigt kul ändå!
Förfest i Kortedala och sedan inflyttningsfest där i närheten (jag har alltid fått för mig att Kortedala inte alls var fint,men det var riktigt mysigt där!). Sen fick jag,min kompis och hennes kompis för oss att vi skulle in till Biljardpalatset för att kanske möta upp min kompis pojkvän. Som inte dök upp,så där stod vi helt plötsligt, 3 tjejer som verkligen inte kan spela biljard haha. Det hela slutade med att jag hängde med kompisens kompis ut som jag aldrig träffat förut (min kompis mötte till slut upp sin pojkvän) och jag å min nyvunna vän drog till Hardrock. Före i kön och gratis inträde, alltid trevligt, men likte väl gammalt folk där. Tydligen var det St Patricks day så mitt fylleuppdrag blev ju att få tag i en väldigt ful hatt som delades ut om man köpte x antal Guiness. Jag hatar öl. Lyckades ett par gånger sno en hatt men den snoddes tillbaka. Ser dock överlycklig ut på bildbeviset haha.
På väg till Hardrock möttes vi av en gatumusikant. Vet inte om det var alkoholen,men hans version av Fast car var det finaste jag hört. Han fick mina sista mynt.
Medans vi va inne å dansade började det tydligen att ösregna,så man kom ju hem som en dränkt katt, men iaf inte alltför sent.

Idag bär det av till Kungsbacka. För första gången någonsin!(Inte illa för att ha bott i Gbg hela sitt liv).
Ska hem till Lotta,ska bli kul som fan!

Shit! Nu började det hagla,åska och blixtra ute. Fyyy fan. Plötsligt vill man bara krypa tillbaks under täcket.. Men Lotta vill jag träffa så det e bara att trotsa vädret :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0