När jag var liten sa jag peacemaker,inte pacemaker.Barn e kloka.

        image7 

Är arg arg arg på bloggen!! Sista inlägget publicerat 4 ggr å de går inte att ta bort,finns ändå kvar.. så jag har bojkottat å skriva ett tag.....Alldeles nyss såg jag att inlägget mystisktförsvinnit ändå. så därför lägger jag in de jag skrev i det inlägget EFTER detta,e ni med? ;)




Helgen slut redan.. Å va har jag gjort. I fredags tog jag det lugnt för första gången på länge, riktigt skönt!
Fick ett mess från en vän i lördags som undrade om jag ville hänga med till Konstmuseet. Det slår att tvätta,tänkte jag och drog iväg (men fick ändå tvättat en hel jävla del för att sovit i 4 timmar....satt uppe å skrev halva natten..).
Konstfeminism var en riktigt jävla bra utställning. Gick runt i 3 timmar,hade tänkt hinna se moderna kvinnor med, men det hanns inte med. Trött blev jag,så mkt intryck. Men blev även inspirerad. Ska önska mig den boken av mamma i födelsedagspresent (som heter som utställningen).
På kvällen skulle vi fira Bellas födelsedag, förfest hos en tjej i Svingeln å sedan Tranquilo.
Det inhandlades sprite som på något mystiskt sätt,haha, blev fiftyffty vodka/sprite . Nils joinade, alla blev galet fulla. Dock!!Så fick alla för sig att åka hem vid 2...hallå!!!vi e runt 20, jag vill va ute hela natten!
Utanför porten hemma stod en bil som två poliser verkade tömma. Tydligen massa amfetamin dom hittade efter tips av en granne om en stulen bil i området. Jag kände mig alldeles översocial eftersom kvällen avslutades så tidigt så dom blev lämpliga offer :) Stod och pratade med dom en stund,erbjöd mig t o m att springa upp å hämta ner kaffe till dom. Som dom iofs itne ville ha,haha.
Sen tog jag med datorn in till sängen och däckade med den i knäet.
Idag sov jag ut å sen kom Jessica förbi. Degade och snackade i soffan.
Har fått sorterat ut en massa jävla papper,skönt å få gjort. Även påbörjat nån slags lösning på mitt smyckesförvaringsproblem..ser rätt lustigt ut just nu,men de ska nog bli bra :)


Blogg torsdag:


Så var det mars..

Sammanfattar dan med att en del är jävligt dubbla,en del oförskämda,en del förstående och jag lite vilsen som vanligt :P På lördag sticker Lisa till Norge för att jobba ett tag. Ska åka å hälsa på henne en helg om två veckor..:)Å imon drar Zamir till Paris ett halvår. Hahaha,han hatar när folk håller på..som jag idag "jag kommer saaaakna dig" "Men hallå!!!Jag dör inte".Haha.Sant.Men jag kommer sakna honom ändå :P Stötte ihop med min gamla klassföreståndare från gymnasiet. Hon kände knappt igen mig... Har jag förändrats så mkt?!Sen gick jag förbi ett thaiställe på Vasagatan och minns en av alla gånger jag käkade där. Den gången med en kille från min klass som jag inte sett sen studenten. Jag gick på nån jävla antikolhydratdiet och beställde bara in kyckling i kokosmjölk och med röd curry.. Den flottiga "såsen" rann ut över hela tallriken och det såg allmänt äckligt ut. Så jag spådde Martin i gojsen istället för å äta den å vi skrattade å allt kändes bara så lätt och där och då. Undrar vad han gör nu. Har pratat en timme med styvmorsan i telefon och sen en timme med pappa. Heidi undrade om jag nån gång vart arg för att dom stack till Norge när jag var nio. Hur svarar man bra på en sån fråga?   

Kommentarer
Postat av: Lotta

Peacemaker. Du är för bra! Peace! Fred. Min vän.

2007-03-22 @ 03:19:25
URL: http://www.woodhood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0