Solen,solen,bakom molnen där....

Solen,solen,bakom molne d?r....

Våren ligger fortfarande i luften,trots lite grått å trist idag.Det kittlar i hela mig,vill ha värme och sol!!
Lisa ringde frånn grannlandet,hon verkar ha det bra, och om allt går som planerat åker jag och hälsar på om två veckor. Snart fyller jag 20...Mina 3 sista veckor som tonåring..HAHA.
Väntar på att Jessijess ska ringa,hoppas på en promenad.
Ikväll blir det otippat nog schlager,men det ska bli kul å träffa Mogge&Johan.
Imon var Kungsbacka inplanerat,men aj vad pank jag är. Vill dock jättegärna träffa Lotta,saknar henne,hoppas hon kan komma hit.
Såg på tv igår om en sk regnbågsfamilj.En gaykille och en heterotjej som träffats och blivit bästa vänner.Bor ihop och har skaffat barn. Tycker alla borde reagera positivt på sådant,ja menar vad säger att ett heteroföhållande funkar bättre?Så länge alla är lyckliga.Jag blev iaf rörd.
Har ju som sagt(?) hämtat ut min dator,gick igenom alla bilder häromdan. Vilket meck å sortera alla...Men iaf,hittade massa kort från i somras. Detta är på mig och Mogge första riktigt varma dan förra året i maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0