Syrran e bäst!

183223-13

Igår var jag hemma hos nåra kompisar.Åt god mat,försökte spela tvspel(haha) å snackade. Soft.Lotta ska upp till Falun å hälsa på ett par dar.

Ikväll var syrran hemma hos mig. Evigheter sen vi sågs,brukar bli så och jag förstår aldrig varför.
Hon lyckades fixa till mitt Sonicstage så nu har jag kunnat ladda över ny musik til mp3n. Perfekt inför den långa bussresan upp till Oslo =) Hörde av Lisa idag,boende är tydligen fixat hos nån kompis till henne rätt centralt.Sweet.

Ska verkligen börja leta mer aktivt efter ny lägenhet nu. Drömmen vore ju en stor etta med balkong och badkar.

Som vanligt e kl alldeles för mkt,över ett. När ska jag få till en 8timmarssömn?!?!

Kärlek//S

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är underbar!
kram syster karin

2007-03-22 @ 14:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0