Livet är bara sådär fint bra

183223-29

Sitter å lyssnar på Twinpeakslåten. Vädret e grymt. Tuva e fin.
Bakis... Tydligen har jag pratat i sömnen och snarkat inatt haha.
Ska strax in till stan och träffa min Bells å sen Lotta hoppas jag.
Har lovat att gå ut ikväll men vet fan inte om jag orkar.

Igår var jag å nåra kompisar på Liseberg å såg Nationalteatern. Eller mest så sprang vi iofs runt, åkte slänggungan, drack cider. Sen vann jag för första gången en stjärnvinst. HAHA!

Sen stack Sara och jag hem till mig, jag övertalade henne att följa med till Park Lane. Hon va så söt i mina kläder å smycken å vi drack en massa rödvin. Sen ut å dansade. Zamir är tillbaka från Paris, blev så glad!!!

Martina ska pierca tungan idag å jag blev så jävla sugen. Fast det blir lite svårt med tungan nu så jag vill köra sidan av läppen.... Ska in å kolla på Tribe´s hemsida nu.

En grymt kul parodi på SexyBack: http://www.youtube.com/watch?v=WL2kB75ypww

LOVE//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0