Nu är det faktiskt bara en månad kvar..

till jul....

Tjejerna är bäst på att inge julstämning, igår efter jobbet bjöd dom först på god laxpasta och sen chaithé och pepparkakor.


Och det är bara lite mer än en månad kvar till London! Wohoo, fan vad kul det ska bli.

Vi måste bara försöka snacka ihop oss i veckan och bordsbokning osv.. Jag längtar!

Dags för en nattvecka på jobbet, inte min favorit men hoppas dne går fort.
På torsdag, om jag inte jobbar extra,ska jag kola påe tt rum i Olles kollektiv.
Had ehoppats på att få hyra hans gamla rum efterosm det är störst och mysigast, men det var redan uthyrt=(
Men men...

Helgen var rätt så lugn, fest här i fredags o sedan utgång. Lördag lugn med film och hemmamys.

Kommentarer
Postat av: karinsky

Puss på dig. Kommer du hem till jul? När kommer du i såna fall? Kanske bra att skola in Tuva med dig sovandes över här!?
Kram karin

2007-11-26 @ 23:22:44
URL: http://www.annerljung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0