O s t i m u l e r a d

Måste göra någonting snart,får panik av att bara packa/plasta/scanna/plocka........

Fick reda på häromdan att en nära vän förlovat sig. Ringde upp honom o fick detta bekräftat. "När gjorde ni det?" "I augusti". Haha.
Undra när det blir av för mig, den där fina kärleken........


Fick svar angående rummet igår, flickvännen godkände i c k e att en tjej skulle bo där så nu är det jag som står utan boende. Min underbara syster sa igår att om det är kris så kan hon ta hand om Tuva...
Men nu står jag som sagt utan, är det inte det ena så är det det andra som min kära mor skulle sagt.

SKABB

Tro det eller ej. Det verkar gå skabb bland oss svenskar...Fyyy fan. Men sjukt kul ändå.
Y1 fick med sig det från Sverige, vart vet jag itne riktigt, smittade på något sätt över det till X1. Nu är Y2 i farozonen eftersom han sovit med X1 och Y3 kanske smittat X2 efterom han bor med Y1 och sedan sovit i X2´s säng. Låter det komplicerat? X3 kommer in i bilden och kanske fått det själv eftersom hon bor med X1, och isf kan även Y4 vara drabbad eftersom han sover med just X3. Puh,ja jag nämnde inte namn iaf=)
Sedan detta kom upp har det kliat djääävulskt och jag hoppas verkligen bara det är inbillning.

Natti.


Kommentarer
Postat av: karin

hej syster!
jag härmar dig och börjar blogga.
adressen är www.annerljung.blogg.se
tuva är välkommen här, kris eller ej. jag längtar redan. kram k

2007-11-20 @ 12:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0