Oslo baby!

Var i Oslo och hälsade på Lisa i helgen! Hon jobbade kväll på fredan så då passade jag på att träffa Mathiz, en kompis jag inte träffat på mer än 3 år! Hängde på en mysig kvarterspub, Den Gode Caféen, sen en sväng förbi hans jobb där hans kompisar skrämde livet ur oss genom att ringa på dörrklockan som idioter så att vi trodde det var larmet haha. En småfull Sofi framför datorn, var inte så snabb på att samla ihop alla grejjer å springa ut. Hamnade på Nomaden. Sen en promenad me Lisa hem när hon slutat sitt jobb. Skitskumt att det inte finns nattrafik i Oslo!

Cissi,Viktoria,Samet och Pontus kom upp från Gbg på lördan! Gjorde gott käk och hade lite fest i lägenheten innan vi gick ut å åter igen blev det Nomaden!

Sen myssöndag med marknaden på Blå, långpromenad, middag på indisk restaurang å sen mys framför öppna spisen.

Jobbade extra idag,skönt att få ihop 8 h övertid på bara en dag. Regnet öser ner ute.

De två 50-lapparna ja la undan i fredas som skulle ges till grannen för bredbandet var spårlöst borta när jag kom hem igår. Skulle inte förvåna mig om det är Tuva....

Längtar till Gbg,nu e det bara två v tills jag ska hem, wiiie!

Kom att tänka på att man provat en del skumma saker sne man kom till Norge.. Eller vad sägs om Snickersmacka och Lefse med choklad? Mackan(macka+jordnötssmör+mörkt chokladpålägg) e iofs jääävligt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0