Tomteverkstan å borttappade saker

Idag var det kaos på jobbet ett par timmar, Rasmus tyckte det såg ut som tomteverkstan å heeelt fel hade han inte =)
Kul när det händer saker men jävligt jobbigt ändå. Kim informerade oss senare om att så är det h e l a tiden när julruschen drar igång, vilket den gör när som helst. Puh. "Men det är ju så göy!!" , som Kim säger.
Hahaha han e helt galen, men rolig!

Jag verkar ha blivit en expert på¨att tappa bort saker på jobbet, eller ja, det är där jag tror jag tappat dom iaf. Det började ju med min mp3,sen mina svarta armvärmare som jag älskade och nu dessutom behöver för det är galet kallt på jobbet. Och nu hittar jag inte min favvosjal/halsduk som införskaffades i Malmö förra året...ÅÅÅÅÅÅH! Jag blir galen..

Borde verkligrn sova nu, imorgon ska jag kolla på ett rum som jag hoppas hoppas hoppas få hyra..............

Å på fredah kl 7 (om ja kommer upp tills dess,slutar ju jobbet 02) så bär det hem till Sverige. Ska bli ritkigt kul å komma hem ett par dar, men stressigt som vanligt.

Puss å natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0