Back in town

Skulle passat barnen i lördags, blev en utekväll i Oslo istället!

Sov hos Lisa, skulle vart hos pappa vid elva igår men blev senare...


Tog 22bussen till Sandefjord, irrade runt som en galning runt Akerbrygge utan att hitta bussplatsen, vilket slutade i att jag fick ta en taxi för 150 kr till bussterminalen. Sen visade det sig att bussen stannade precis utanför Riktige leker, ungefär precis där jag gav upp och tog taxin. Varför kan dom inte ha ordentliga busshållpatser i detta land?!?!


Svängde förbi Söder där hela gänget satt, blev en kul kväll som vanligt!

Dock inget jobb idag som tänkt, har bara slappat hela dan och strax ska jag,Josse och Malin ta en powerwalk=) I mina nya joggingskor jag fick av min söta pappa i helgen!


Försöker reda ut hur mkt pengar jag har kvar på kontot. Nordea e skumt alltså. Har förstått att det e två olika belopp, ett man har på kontot(fast egentligen inte "har") och ett disponibelt belopp. Fast det var olika när jag ringde telebanken och kollade o sen kollade på internet?!försökte få en transaktionsöversikt, men den går ju inte att tyda för fem öre...gaaaaaaaaaah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0